bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Buffalo Blues

Hej bloggen.
Familjen Henriksson/Westins nyktra månad blev en nykter vecka iallafall.
Jag var femton men kände mig som tjugosju.

Vi hatar alla män, lyssnar på Maskinen och bakar bröd. Hittepåbröd. Utan jäst. Med sjukt mycket ägg. I min garderob. Har noll rena kläder imorgon. Det måste väl vara typ samma grej som att använda jäst?
Vi hr tillochmed flytt ifrån min stalkertysk. Jamen, jag har en sån.
Fast jag glömde nästan det viktigaste.
Vi hatar män. Alla utom Per. Per är världens bästa man.
Ikväll är det inte pg att Märta blivit osams med sin.
Ikväll är det mitt fel.
För vet ni vad?
Fraj hjärtlös Henriksson har blivit förälskad.
I en ny douche,
En trasig douche.
Vad är mitt problem?
Ni då hjärtan? Ni 15 som fortfarande hänger här dagligen, hur mår ni? Gillar ni män?
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0