bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Paint the sky with silver lining

Hej bloggen!
Idag har jag varit på zoo och ridit kamel.
Nääää, nu var jag elak.
Det här råkar nämligen vara min nya absoluta favorithäst.
Hon är bara inte det vackraste exemplaret i vår herres hage.
Lite stort huvud. lite långa öron, lite strutshals...
Men ack så jävla rolig att rida!
Jag undrar varför jag alltid tycks ha en tendens att förälska mig i de konstigaste hästar jag kan hitta.
Förutom Skutt där hemma och hingsten i Azerbaijan är det nästan alltid de fulaste, knäppaste, argaste eller på annat sätt mest udda individerna (Jäveln undantaget. Han är bara vidrig.) som slår mest an på mina hjärtesträngar.
Kan det ha något samband med min ibland fullständigt obegripliga smak på karlar?
Det skulle ju i sådana fall kanske kunna förklara en del.

Vad säger det här om mig som person?
Lika barn leka bäst, eller?
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ha en trevlig fredag! :)

2012-05-25 @ 14:42:38
URL: http://livetmedjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0