bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Konichiwa bitches!

Hej bloggen.¨
Jag har inte lyckats få in i min trögtänkta hjärna att jag ska hem förrän typ... Nu.
Har de senaste dagarna varit fullt upptagen med att göra roliga saker, för sista gången - grejer och jobba, så jag har inte riktigt hunnit vara vuxen.
Började packa igårkväll vid elva, så går nu på knäna i saker som ska göras, packas ner och ordnas med.
Jag är alltid en sån här "äh, det går snabbt, jag har inte så mycket grejer" människa.
För jag tycker inte att jag har särskilt mycket grejer!
Men jag undrar varje gång hur de kan föröka sig själva mångdubbelt så fort de ska ner i en väska?
Så fort jag vrider på huvudet i nuläget så tornar det upp sig berg av saker som jag tydligen äger?
Hur gick det till?
(... Förutom att jag är en spara-tjej dårå...)
Var kommer allt ifrån?
Ska åka iväg och plocka upp Märta om cirka tre timmar.
Dör panikdöden, lite smått sådär.
Så vad fan gör jag här?
Överslagshandlar! :)))

/ Peter Pan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha känner igen mig i "sista-minuten-packandet". Jag började packa ihop min lägenhet två dagar innan jag skulle flytta en gång. "Orkade" inte ta tag i det tidigare. :p



Lycka till med packningen! :)

2012-05-31 @ 13:41:42
URL: http://betweenborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0