bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Little lion man

Hej bloggen.
När jag åkte hem från Deutschland über alles var ett av mina första projekt att börja kika på det här med ett nytt körkort efter den här bortkrökarincidenten i vintras.
Nu har mina papper kommit, så jag åkte förbi stan på väg hem från jobbet, hoppade in på Expert för att få ett kort taget men begick ett ödestigert misstag och tittade knappt på det innan jag rusade vidare ut till bilen och åkte hem.
När jag väl fiskade upp dem ur kuvertet fick jag en smärre chock.
Jag ser så obeskrivligt fet ut?!
Jag har den mest grandiosa dubbelhaka jag någonsin skådat och killen som tog det lurade mig att skratta precis innan  han knäppte så jag har dessutom ett litet snett halvleende som jag av erfarenhet vet är rena döden för mitt ansikte.
Så i det här lilla kuvertet gömmer sig alltså det lilla kortet som kommer tvinga mig att se ut såhär för att tas för att vara jag de närmaste tio åren.
Och gå upp 25 kilo i vikt...
Nä vet ni vad?
Ett par år, sen får jag kröka bort det igen, det här går ju bara inte.
Tack, Expertkillen, för att du lät mig betala 199 kronor för den magnifika hakan och extrakilona, verkligen tack.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, men krakan då.. Tycker det låter som en bra plan att råka bli av med det om några år. :D Men hur gick det med ögonbrynen??

2012-06-11 @ 21:28:11
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: My

HAHA, som så många gånger förr får du mig att skratta så jag tjuter! Älskade vän :*

2012-06-16 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0