bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Little supernovas in my head.

Morsning korsning bloggen.
Döv_tjej_91 här.
Festivalförkylningen från helvetet har satt sig på mina stackars öron, det känns som om jag förflyttats femton år tillbaka i tiden och blivit ett öronbarn igen.
Jag slipper iallafall stolpillrena. Ljuva barndomsminnen.
Kunde inte svälja piller serrni. Jag var tvungen att dela åksjuketabletter i fyra bitar och det säger ju en del med tanke på vad löjlig små de är.
Istället är nässprayen min nya bästa vän. Även om det är lite av det obehagligaste jag vet är det iallafall bättre än värkande öron.

Det bästa med att bo så gott som i stallet?
Enkelt, att man kan gå ut och köra förmiddagsmockningen underklädeslöst och i morgonrock om man vill.
Men det vill jag inte. Just idag iallafall.
Måste nämligen bli klar. Har stora planer för dagen.
Vad för några?
Det kan ju ni få fundera på!
Så alla barn, i med nässprayen så KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR vi!
/ Fraj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0