bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Unaware that I'm tearing you asunder

*stoppar in usb-sladden i telefonen och undrar varför inget händer*
Sätt in den i datorn också, dumhuvud.
Skickligt, bloggarcheyen.
Jag är en skam för mitt släkte.
Idag fick jag erkänna mig besegrad, av tre minusgrader.


Så knappt två timmar efter förra inlägget förvandlades den en gång så smärta och smala Fraj till ett vintermonster i fodrade skor, vinterjacka (med skinnhandskarna redo i fickan) och termobyxor.
Kliar som fan, men jag intalar mig att det är en bra grej, för då är det iallafall varmt.
Tina har fått likadana utslag som jag, fast än så länge lindrigare.
Hon skyller på mig.
Förlåt hjärtat, glömde jag nämna att jag har pesten...?
Tre minusgrader liksom.
Vad är jag för jävla viking?

Antal portioner glass, 0.
Antal kakor, 0.
Antal desserter som kom med lunchen, 0 (hallååååååå?!?!)
Antal apelsiner, två eller tre.
Antal kaviarmackor, ...... Censur.
Är nu så sista-minuten-sötsugen att jag skulle kunna äta upp mitt eget ansikte.
Ska nog sova istället.
Efter att jag hängt tvätt. FAAAAAAAAAAAN.

/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0