bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dagens Dworek

Dworek gav mig nästan en hjärtinfarkt igårkväll.
Stod i godan ro och krattade skritten i mörkret (hade spotlighten på, så inuti skritten var det ljusare) då jag hör nåt knastra i gruset utanför.
Jag trodde det var chefens hund så jag vred på huvudet för att se vad terroristen hade för sig nu.
Då glimmar ett par stirrande polackögon på mig mellan stängerna.
Där står jag med vilt bultande hjärta och glor tillbaka, han säger ingenting, bara vänder och går därifrån.
När jag berättade för chefen om min nära-döden upplevelse bara tittar hon fundersamt på mig och frågar
"Verkar han konstig på nåt sätt?"
Jag var frestad att svara att "Nej, han bara odlar konstiga grejer i toaletten, krökar konstant och luktar lite underligt", men behärskade mig.
Han är kanske konstig, men ganska harmlös.
Nu har jag dessutom en ny sambo som kan skydda mig om det krisar.
Uppdatering följer.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: tess

hon hälsar tack ! :)

2012-01-08 @ 12:23:41
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0