bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

You're gonna catch a cold...

... From the ice inside your soul.
Yep, precis vad jag gjort också.
Apelsinerna har svikit mig.
Dör snordöden, är uppe i maxproduktion vilket är en halvliter per dygn.
Perfekt onödigt vetande att slänga fram när nån gnällunge drar till med ett "Hur mycket snor kan egentligen finnas i en hjärnaaaaa"gnäll.
Det är ju lite av en fråga man inte förväntar sig få svar på.
Meeeen, jag har ju iallafall inte feber.
Såvitt jag vet.
Tar aldrig tempen.
"Det man inte vet har man inte ont av" är lite min filosofi.
Så vad gör vi? Nu kör vi!
Ha en fantastisk dag såhär dan - efter - helvetesdagen, det är ett helt år kvar tills nästa gång!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Ush, det lät inte alls gott, men du kanske borde operera bort dem?

Blir du så här sjuk ofta?

2012-02-15 @ 10:47:38
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Anna

En halvliter alltså? Då vet jag det. Hur har du räknat ut det?



Sv: Jag är en riktig hönsmamma, jag hatar när mina djur är sjuka och de kan ju inte tala om hur illa det är.. Hon verkar i alla fall lite pigg nu. :)

2012-02-15 @ 10:57:22
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0