bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Reptilhjärnan

Jag har två hjärnor.
Vi kallar den ena "IQ-hjärnan".
Det är min nyktra sida, min "Dr Jekyll" så att säga. Den logiska, intelligenta, tänkande halvan.
Sen har jag en liten, elakartad annan del.
Det är "Alko-hjärnan". Den har två instinkter. Mer sprit och parning.
Det verkar som om min alko-hjärna har blåst mig, igen. Vilken skräll.
Hittade just lördagens ragg på Facebook.
Får pedofilångest, grabben ser ju ut som typ tölv.
Lilla lilla alko-hjärnan, hur tänkte du här?
För en gångs skull har den inte valt det fulaste den kunde hitta iallafall, men vi gillar män, inte småpojkar, det har den tydligen glömt bort.
Pojkkraken är ju så söt att jag nästan kan känna tänderna ramla ut bara jag tittar på honom.
Jag måste ha registrerat att han var lång och hade mörkt hår, sen stängde verksamheten ner och parningsdriften kickade in.
Det är i såna här lägen det är förjävla svårt att tala om för nån att jag är skitkass på att ragga.
Verkligen usel.
För slår alko-hjärnan på charmen händer konstiga saker.
Den siktar in ett lämpligt (eller olämpligt, den bryr sig inte om skillnaderna) offer och sen inbillar den mig att det är en bra idé. Eller iallafall att idén inte är tillräcligt dålig för att inte genomföra.
Jag hittade pojkkraken en liten stund innan vi skulle gå, så jag gick bara raka vägen fram, bad om hans telefon och gav honom mitt nummer.
Folk trodde den källen att jag var äldre än Tina.
Hon är 25.
De måste ju trott att jag var hans jävla morsa?
En sån här som jag gick fram till på Max en gång och bad snällt att hon skulle sluta vara så jävla pinsam och ge sig på karlar i hennes egen ålder.
Det är numera jag.
Dör.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0