bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Read my scars

Tjatja bloggen.
Här har jag ont idag.
I halsen alltså, inte i min rosa glänsande munhåla.
Munhålan har fått te och glass, så den är glad.
Halsen också inbillar jag mig.
Nu ska jag göra om mitt gamla vanliga misstag, ska *sova-tidigt-så-jag-inte-blir-sjuk*.
Grejen är att jag blir alltid sjukare om jag tillåter mig vila.
Finns mängder av exempel, som ni inte kommer få höra.
Men det kommer inte hända idag, har inte tid att bli sjuk.
Inte ens lite.
På återseende.
(Kan ju också uppdatera om att Hajen lagat mat ikväll.
Förpestade det jävla köket så vi fick sitta och huttra där senare i korsdrag för att vädra.
Han har tillochmed köpt eget diskmedel.
Nu undrar vi när han tänkt köpa toapapper som vi misstänker var vad han levde på innan Kylskåpet flyttade in.)
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där ser inte helt okej ut! Krya på dig..



Men asså, Hajen är helt fascinerande! Vad är det för fel på det diskmedel som redan fanns?

2012-02-13 @ 22:49:52
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Eriiza

Tack, ibland får man inspiration! =)

Tagit bort halsmandlarna?

2012-02-14 @ 14:33:06
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0