bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Our worlds will soon collide

Tjatja blôggen.
Jag har en arg sambo, för hennes dator har slutat fungera.
Så för att blidka hennes dåliga humör har hon fått prata med *En KiLlE* via Skype på min dator hela kvällen.
Så jag har under tiden roat mig med att läsa en halv bok och klippt mina kluvna hårtoppar.
Har fått dille på att vara *snäll mot håret*, hoppas på underverk och ett glänsande svall.
Det lär jag ju få vänta på.
Har tillochmed börjat fläta det när jag ska sova, för det talade någon om för mig var en bra grej.
Fan vet jag, kommer förmodligen ta en vecka innan jag tröttnat och vanvårdar det till döds i vanlig ordning.
Men innan dess kan ju nån få tipsa om mirakelkurer jag kan få sätta tänderna i.
Nåt annat jag ska sätta tänderna i innan den här dagen tar slut är det här med bostadsköer.
Tänkte uppbåda lite framförhållning och planera lite inför hösten och mitt kommande, stadgade liv.
*Rys*
Nåja, det blir ju fina vuxenpoäng.
Det väger ju lätt upp det faktum att jag kommer somna liite för sent ikväll också.
Sov gott.
/ Fraj


Kommentarer
Postat av: Anna

Mirakelkur mot/för ALLT: Kokosolja! Man kan tydligen använda det som inpackning, och så kan man äta det. Men det är bara en bråkdel av vilka underverk den utför tydligen. Om du orkar läsa på engelskan så förklarar Jenna Marbles allt här: http://jennamarblesblog.com/this.html



Jag har faktiskt börjat mitt nya kokosolje-liv idag. Smkar "sådär" men det luktar gott.



Sv: Eh, nej, jag tror jag hoppar sångsekten! :D

2012-02-07 @ 09:29:18
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: jessica

men det är kalasbra med fläta medans man sover mindre slit, keep it up girl!!! btw hur går det med matlagningen ?! ;)

2012-02-08 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0