bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

No moment was made to last


Vad skönt det är att veta att jag också kan vara ful om jag bara försöker riktigt mycket.

Idag är chefernas ena onges födelsedag.
Igår fick vi sluta lite tidigare och gav oss då iväg på presentjakt.
(Jag var cirka ett halvt ögonblick ifrån att köpa en hypad hårborste till mig själv som tydligen ska vara så magisk som huskurerna jag efterlyste häromdagen. Jag lyckades behärska mig när jag kom på att jag ju aldrig borstar håret ändå.)
Den här presenten vi har köpt räknar vi kallt med är vår inkörsport till den innersta kretsen fikafolk som med största sannolikhet kommer myllra runt här hela eftermiddagen.
Ryktet har nämligen nått mina öron att chefen har bakat....
Hehehehehehe...
/Fraj!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ojdå haha. Det skulle aldrig gå för mig.

2012-02-08 @ 18:52:36
URL: http://maariellees.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha fy, det där med novellskrivande och svenska är inte riktigt min starka sida ;)

2012-02-09 @ 00:22:23
Postat av: Mallan

Vad äre för ful trööja? :/

2012-02-10 @ 02:02:44
URL: http://Http://klantpissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0