bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Moan

Hej bloggen.
Jaag har ingen haka.
Där min haka en gång satt sitter nu en enorm, röd, värkande blobb.
FML.
Nu ska jag väcka min sjuka ynkliga sambo för att höra om den vill ha nåt från affären.
Karma +1.
Jag ska nämligen iväg för att köpa ett grattiskort till mormor som fyller år på söndag!
Karma +2.
Kanske kommer det tillochmed fram i tid om jag kommer ihåg att posta det imorgon? (Föga troligt. Minnet alltså)
Då exploderar ju för helvete karmakontot!
Karma -> ∞
Är dessutom våldsamt sugen på nåt onyttigt.
Tur att jag har festat upp alla mina pengar den här månaden så jag inte har några kvar att frossa loss för :D


/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0