bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

God afton

TjaTja bloggen! Handyman här!
Har fackmannamässigt borrat åtta (okej tio, två blev fel) helt perfekta hål i mitt tak. Jag har alltså tagit tag i min borrskräck! Nu ligger jag nöjd och belåten i "soffan" och beundrar mitt mästerverk och på facebook undrar man om det går att anställa mig...höhöhö.
Nu i efterhand känner jag mig ganska tillfreds med att två av hålen blev misslyckade. Det gav mig visserligen lite mer jobb, men det innebar också att jag fick chansen att hämnas på min granne. Min granne som i fredags natt höll mig vaken liite för länge för att det skulle vara okej. Vi har sängarna vägg i vägg och resten kan ni ju föreställa er sjävla...


/Märtabyggarn










Kommentarer
Postat av: Rebecca

snyggt ;)

2012-02-14 @ 15:32:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0