bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Twisted Transistor

God afton bloggen.
Det här är tjejen som gav sig själv studieledigt i förmiddags för att istället cykla ett par - tre mil för att titta in och säga hej i Amandas stall, som eventuellt kanske kan bli mitt stall också.
Hade (förutom kemiföreläsningen från h_e_l_v_e_t_e_t ) tänkt ta studieledigt under eftermiddagen också för att springa ärenden på stan inför nollesitsen imorgon, då vi avancerar från att vara små nollor till lite större ettor, men misslyckades då jag fann mig själv sitta inne på Espresso House med näsan långt nere i min vän Calculus, min bibeltjocka och engelskspråkiga mattebok.
Det här med studentliv vettni, är en dans på rosor nästan jämt.
 
Som straff har jag gett mig själv utegångsförbud ikväll, går inte längre än till tvättstugan medan Märta är på NH och  mina andra vänner är hos Andrea och Yashar och äter sushi.
Bu-jävla-hu, jag som älskar sushi, får överleva kvällen på lakritsglass.....
Hehehehehehehehehe....
 
/ Fraj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0