bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

The Mighty Masturbator

(Kan det vara den mest episka låttiteln i historien?)
 
 
Hej bloggen.

Jag har visst glömt säga att jag fått nya glajor.
Ellerrrrrr, så är det mammas läsglasögon som lämpligt nog låg inom räckhåll.
Ser absolut ingenting och det är väl för väl det.
Måtte jag aldrig behöva glasögon i hela mitt liv.
 
Är nu två dagar ifrån Linköping och Märta.
Det är fantastiskt det där, hur fort man vänjer sig vid någon.
Från att ha klarat sig utan varandra i tio månader tar det bara några veckor innan jag vant mig så vid att umgås med henne varenda dag att det ger mig ångestattacker att veta att hon är två timmar härifrån.
Kära barn, ryck upp dig.
 
Drömde konstigt inatt igen.
Minns särskilt en sak.
Jag går omkring naken i en stor byggnad liknande Lilleruds gymnastiksal, men på drömmars konstiga vis var jag samtidigt utomhus, för jag passerade träd och gick på en grusgång.
Plötsligt möter jag en äldre man i en permobil som argt undrar vart jag tagit vägen och tar med mig till platsen där jag tydligen skulle befunnit mig.
Väl där får jag ha sex med en mörkhårig och ganska välhängd man - under uppsikt av permobilfarbrorn som instruerade oss i hur det skulle gå till.
Resultatet blev väl iochförsig ganska bra får väl erkännas, men det känns ju ändå inte helt okej.
Herregud, jag är en sjuk människa, jag behöver vård.
Lås in mig med de andra dårarna.
Orkar inte finnas.
 
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0