bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Nölle-päääää.

Hej bloggen.
Long time no see - igen.
Har haft fullt upp att leva kaos, häva öl, vara vilse, räkna matte, tälta - och bli utelåst.
I tisdags var det sittning på Hg, jag Emelie och Emilia hade en egen med hemmagjord pizza och älgöl, innan jag och Emelie gick över till Hg för att "säga hej". 
Slutade med shots, tyskar och småpojkar.
Liu är om möjligt ännu bättre jaktmarker efter lamkött än p&l. Jag tillhör klassens oldies, oklart hur det känns.
 
Igår var vi på München Hoben, universitets egna oktoberfest, jag drack (förutom kögroggen) uppskattningsvis tre liter öl, stod längst fram på Danko Jones och var rätt fantastisk.
Skulle ta mig (krypa?) hem, tar mig in genom porten genom att hänga på ett annat fyllo, men när jag kommer upp till läggan var det slut.
Där inne låg Märta och snarkade och sov, totalt döv för plinganden på dörren och med telefonen på ljudlös.
Där ute stod jag, trött och frusen utan vare sig nycklar eller telefon med batteri.
Vad gör man?
Som vanligt, vad alla människor i mitt ställe skulle gjort, rullar ihop sig under regnjackan och sover ett par timmar i trapphuset.
 
/ Fraj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0