bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

I'm just a dreamer!

Morsning bloggen.
Tänkte skriva ett litet ledset inlägg igårkväll om hur jag inte vågar sova längre, för jag drömmer s bisarra saker, vilket blir ännu värre med tanke på att jag inte brukar drömma alls.
Är det inte de ständigt återkommande drömmarna om bröllop och äktenskap så r det om mina gamla chefer, Tyskland, att fina gula bilen exploderar med mig och Märta i (inte helt omöjligt med tanke på att jag blivit stående mer än en gång på sistone på slumpmässiga parkeringar och blivit tvungen att i panik ringa Peter, som äger bilen), att jag gömmer mig i badrummet för att mördare är ständigt återkommande besökare i mitt hus och redan har hivat ihjäl alla jag känner, cyklar, att lifta eller andra fullständigt vettiga grejer.
 
Jag fattar inte.
 
Som tur var behvde jag aldrig skriva mitt ledsna inlägg.
Jag behövde nämligen knappt sova alls.
Jag tillbringade halva natten i telefon, på engelska, med en tysk istället.
Som tur är blir det inte min telefonräkning.
/ Fraj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0