bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bring on the young

 
Hej bloggen.
GrisNollan här.
Är solbränd, mitt tjusiga pannband kliar så jag nästan svimmar och min hjärna rinner snart ut genom näsan.
Har idag haft både rundvandring på universitet (mammas död, finns det någon som säljer ett lokalsinne?) och min första matteföreläsning på över två år. 
Ja jävlar, den här hästskötarhjärnan behöver några dagar på sig att damma av en smula intellekt.
Men jag är glad ändå, är bara hemma för att vända, ska få på mig nåt annat än mina brokiga pyjamasbyxor och springa på nolledisco ikväll.
 
En sak som är spännande med att bo ihop med Märta är hur ens ägodelar tycks flytta runt.
Hittade just min hårborste i hennes necessär och en stor jävla sax i min egen.
Vad vill hon ha sagt, borde jag sluta borsta mina näshår och klippa dem istället?
 
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

En hel vecka utan Fraj-uppdateringar!? Ingen Märta heller?? Har världen gått under?

2012-08-22 @ 02:07:34
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hahaha, bra! Hålla på och ha ett liv utanför the internetz på det där viset! :P

2012-08-23 @ 23:17:06
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0