bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Bröstbekymmer

Hej bloggen.
Mina nya tuttar är helt fantastiska, men skulle ändå önska att de pekade lite mer uppåt...
HAHAHA nej, sådana bekymmer har jag inte.
Ni vet att jag delar allt med er. Nu kommer en ny personlig källa till ångest, jag oroar mig nämligen för att jag ska bli tvungen att amputera ena bröstet.
Medan jag väntade på att duschen skulle bli varm igår (tar uppskattningsvis en halvtimme) roade jag mig med att plocka arga hårstrån runt bröstvårtorna.
Brudar, kan vi inte bara släppa alla illusioner och erkänna? Nästan alla har dem, de ilskna kolsvarta hårstråna kring vårtgårdarna som envisas med att komma tillbaka gång på gång och bäst bekämpas med pincett.
Dessutom har nästan alla trott sig vara ensamma i världen om att vara sådana håriga skogstroll och undrat "varför är inte jaaaaag normaaaaal?" Det är vi. Vi är ett enda stort lyckligt systraskap av kroppsbehåring! ♥
Det är bara det att mitt lilla projekt lyckades inflammera nån körtel eller hårsäck eller nåt, så bröstvårtan svällde till nästan dubbla storleken, det blev knallrött och är idag som två sår som svider som fan när bh-n ligger emot dem.
Kommer jag dö?


/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Kläm? Det finns säkert nåt som behöver klämmas ut..

2012-04-24 @ 14:57:23
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: Niclas

Första gången en tjej skriver om sina bröst och jag inte ber om en bild :)

2012-04-27 @ 18:31:00
URL: http://nilsis.blogg.se/
Postat av: Vonka

Den här bloggen är LÄTT den roligaste jag har läst! Biter mig i tungan för att inte börja gapflabba rätt ut på tåget. Och ja, alla är vi små håriga skogstroll ;)

2012-05-11 @ 08:20:19
URL: http://www.absolutvonka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0