bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Ostern

Hej bloggen.
Jag bor inte längre ihop med Tina.
Hon är tillfälligt utbytt mot hennes maniska kocksyster.
Som plåster på såren för att hon inte kommer till Danmark i helgen och får äta födelsedagsmat håller vår lilla "påskmiddag" bestående av sillmackor och ägg på att urarta till nån slags sju-rättershistoria värdig kungafamiljen, minst.
Hon blir galen på att hon tycker att jag inte riktigt engagerar mig tillräckligt.
Men vad fan vet jag, vad äter man under påsken egentligen, förutom sill, lax och smågodis?
Rödvin och nattvardsbröd?
Mmmm, vad mysigt vi ska ha det....
Så ikväll ska vi iväg och handla eländet också.
Bland alla andra sista-minuten-påskkärringar som också ska bunkra påskmat inför helgen....
Åh, skjut mig.


/ Fraj

Kommentarer
Postat av: lovisapuskás

Tack!

2012-04-05 @ 13:10:05
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ägg och marsipan!

2012-04-05 @ 20:57:32
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0