bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Om att göra kaos

Har fortfarande inte diskat eller städat undan kaoset jag gjorde i mitt kök i helgen. Egentligen gjorde jag det inte enbart under helgen. Mount Diskerest har sakta, men ack så säkert, fått växa sig stort och större under en alldeles för lång tid nu. Det är ju egentligen inte det att jag inte vill diska, det är ju bara det att jag hellre gör andra saker. Jag tycker ju om att diska...
Är så brutalt sugen på mjölk. I vanlig ordning har jag druckit upp all innan jag hunnit köpa någon ny. Köpte tre liter i söndagskväll... Orkar inte vara så glupsk. Heter det ens så?
Det gör inget, jag hittade ett paket flingor i ett skåp i stället. Ett fint substitut.
God natt och sov gott! Gör kaos!
/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0