bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mamma igen!

När fölisar för första gången ser dagens ljus har jag världens bästa jobb.
När deras mammor dör skulle jag hellre vilja sitta i kassan på ICA i hemskogarna.
Sent igårkväll skickade vi Goldika och hennes färsking akut till kliniken för hon visade symptom på kraftig kolik.
Knappt en timme efter hennes ankomst tog man bort henne.
Fölungen är kvar där och vi letar nu febrilt efter en amma som inte försöker ha ihjäl henne, som den första gjorde.
Jag vet inte hur ni känner, men jag tycker det påminner lite för mycket om förra sommaren.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch så hemskt.. Är det vanligt att stona (heter det så i plural?) får komplikationer?

2012-04-18 @ 19:05:47
URL: http://rockeranna.blogspot.com/
Postat av: mandis

tider... mamma frajen

2012-04-21 @ 11:33:56
URL: http://amaaaaandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0