bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Like a dancehall queen

Hej bloggen.
Sluta före sju på självaste långfredagen, påfyllning i chokladförrådet, gemensam ledig dag imorgon och alla hästar i skritten på söndag.
Kan det inte vara påsk oftare?
Vi tog dessutom en tur förut för att rasta Sture lite och fick med oss lite påskpynt hem.
Vackra svenska flickor från lilla landet Allemansrätt tog oss friheter och gick bärsärk i en  ansamling påskliljor vi hittade brevid vägen.
Nej mamma, det var varken blomlådor, en rondell eller en rabatt, jag lovar.
Får man göra så här?
Fan vet jag, jag vet bara att de blev fina i vårt kök.
Det tar vi oss en liten slurk ur nya vinlådan på, inte sant?
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: mimmi

seriösa påskfirare ser jag ! ;) Glad Påsk!

2012-04-06 @ 23:15:27
URL: http://mimmisofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0