bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Gratis är gott...

Men stulet luktar fan godast.
Sitter och sniffar på mig själv och min stulna bodylotion.
Mycket nöjd.
Sista dagen före ledig dag.
Kör bah kör.
Vill sovaaaaaa.
Eftersom jag använder en låda som är snudd på antik, beräknad till ca 40 år f.kr är det här hur det ser ut när man ska använda min dator numer.
Den blir för varm annars och sladden till min fiffiga lilla extrafläkt verkar ha tagit vägen nånannanstans.
Råkade ju glömma den stående på golvet inatt (hur man nu kan glömma det, den surrar ju som en mindre motorväg) och när jag tog upp den förut stendog den av värmeslag kraken..
Herregud, måtte den överleva de åtta veckor(?!?! Det var ju åtta månader nyss??) som är kvar innan jag ska hem...
Ha en fin långfredag mina vänner.
Det är just vad min kommer bli. Låååååång.
/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0