bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fear is the weakness

Vi hade iallafall tur med vädret!
HAHAHAHAHAHAHA.
En stund.
Tills hällregnet kom.
Jävla skitland.
Var vid lunchtid redo att hänga mig i taklampan i köket, eftersom varken ena chefen, polacken, Amelie eller Carlotta varit här idag hade vi lite att göra.
Elva hästar på eftermiddagen till exempel.
Men jag överlevde ju det också, superwoman klarar allt.
Priset jag fick betala var ett attackanfall näsblod när jag duschade på kvällen och en misstänkt hjärnblödning (mystiska pirrande känslor i vänstersidan), men har inga bestående men.

Ber till Gud att dagen blir bättre.
God morgon förresten.
Snart kommer jag hem.
/ Fraj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vädret är inte roligare här hemma heller, kan jag trösta dig med. Igår var det världens fint och solsken, och idag är det regn och grått..



Sv: Du hade lagt upp nån bild förut med pannkakssmet på flaska? Sån finns på Ica Maxi fast med amerikanska pannkakor, så jävla goda!

Kan tänka mig att hästfolket är snäppet över hundfolket. Jag har ju dessutom en blandrasmördarhund, så jag duger inte riktigt bland finhundsfolket.



Och du! Jag tror att hillbilly-grabbarna i videon jag la upp är RAUBTIER! Du gillar ju dem, jag skrattar åt dem, men potato potato lixom.

2012-04-13 @ 20:11:36
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0