bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Cup-a-wine

Jag tror jag ska anställa fantastiska Anna som researcher för KombinationsKristus!
Hon har nu lyckats hitta stjärnan som kom på själva idén kring det här med portionsglaset vin.
Artikeln hittar ni HÄR.
Den mest fantastiska raden måste ju vara "M&S reports that the glasses are proving hugely popular with workers at lunch-time and with commuters who enjoy a drink on the train home, but draw the line at swigging out a bottle of Chardonnay".
Jag känner mig genast mycket lugnare angående min egen alkoholism. Jag kan ju iallafall hålla mig tills jag kommit hem!

/ Fraj!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, så lite så!



Men eller hur! Sitter folk på bussen/tåget/tunnelbanan hem och sliter fram ett VINGLAS?! Men det är klart, det vore ju lite pinsamt att ta fram en flarra..

2012-04-24 @ 14:55:45
URL: http://rockeranna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0