bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Äckelsnusk

Men Frida, varför är inte du i badhuset och plaskar runt bland de andra små sälarna?
Nej, jag trivs bättre här, under täcket där jag kan lukta på blommorna (äta choklad.)

Fast inte ens det fick jag göra.
Vi har istället ägnat kvällen åt att ta hand om snuskäckeltvättmaskinen som Hajen lämnade här.
Tvärstopp så den vägrade tömma, efter hans tvätt.
Vattnet var svart.
Inte smutsbrunt alltså, svart.
Chefen höll på att svimma när det forsade ut på golvet.
Och lukten sen.
Det är synd att man inte kan ladda upp luktfiler på datorn än, för det hade jag velat dela med mig av.
Jag skojar inte när jag säger att reningsverk luktar bättre.
Den är inte borta än...

/ Fraj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0