bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Äbbagrööööööön

Det här med punk är inte riktigt min grej, gapigt och jävligt.

Dock hade väl jag som många andra en Ebba Grön period i min ungdoms dagar. (Fast Imperiet är ändå bäst. Tveklöst.)
Jag är faktiskt lite svag för Joakim Thåström, allt han rörde vid som ung verkar ha blivit till guld.
(Jag är född för sent, buhu)
Jag vet inte när det gick över riktigt, i samma veva som Regina Lund hände kanske? Att försöka förvandla henne till något ädelt känns ju lite som att sminka en gris.
Efter att vi såg Tjenare Kungen hemma hos Nettsy igår (Dickan, mmmmmmm! Den enda gång jag sett Kinnaman RIKTIGT snygg!) har jag haft det fantastiska mästerverket Ung & Kåt på hjärnan.
Kan man annat än älska den`?
/ Fraj


Jag vill bara känna köttets lustar 
Jag vill inte äga och rå om dig 
Jag vill va som djuren i naturen 
Jag vill inte bara bara vara din 

Jag vill bara känna köttets lustar 
Höra hur du rister och frustar 
Vara nära men ändå så borta 
Du är våt... och jag är ung och kåt 

Ung och kåt - ung och kåt 

Kärleken är blind, kärleken är blind 
Jag vill gärna se, jag vill gärna se 
Någonting 

Ung och kåt - jag vill se 

Jag vill bara känna köttets lustar 
Inte alltid vara det du önskar 
Kamrater de bara bra för 
Jag vill inte bara bara vara din 

Jag vill bara känna köttets lustar 
Höra hur du snuskar 
Tränga in i dig minst ett par meter 
Du är våt... och jag är ung och kåt 

Ung och kåt - ung och kåt 

Kärleken är blind, kärleken är blind 
Jag vill gärna se, jag vill gärna se 
Någonting 

Ung och kåt - jag vill se 

Kärleken är blind, kärleken är blind 
Jag vill gärna se, jag vill gärna se 
Någonting 

Ung och kåt - jag vill se



Kommentarer
Postat av: ewelina

hejsan jag är med i en fototävling och jag behöver samla på mig röster så de skulle verkligen betyda världen för mig om du kunde gå in och rösta på min bild här http://metrophotochallenge.com/se2011/view/92po#.TptCPeEFQs8.facebook

du röstar genom att gå in på länken och trycka på gilla knappen bredvid facebook ikonen, och gillar du så kan du kommentera i min blogg att du gjort det så länkar jag din blogg sen! puss

2011-10-17 @ 21:13:30
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: Anna

HAha ja, och den känslan infinner sig som alltid då man tex byter proppar eller byter lampor ;p

2011-10-17 @ 21:46:16
URL: http://zparriz.se
Postat av: Mikaela

Den där låten är juh jävlat KUNG! Håller dock med om att Imperiet är liite tightare än Ebba Grön. Och vem hade inte velat vara ung under den tiden? Menar, tänk att ha sex med den där rösten ;)

2011-10-18 @ 17:11:21
URL: http://betweenborders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0