bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Snark

Imorse fick jag en sådan här berömd "aha-upplevelse".
I vanlig ordning hade jag vaknat, krälat ur sängen och tagit mig till badrummet för den obligatoriska morgonbajsen (dagens bästa toabesök!).
När jag satt där i godan ro blev jag snabbt varse att jag glömt stänga av alarmet innan jag gick upp.
Alltså helvete, det ekade ju i hela lägenheten!
Jag hörde det som om om jag haft telefonen brevid mig, men den var i själva verket ett rum och en hall mellan mig och den.
Jag insåg då hur vansinnigt det är att jag inte vaknar, trots att jag har den precis brevid huvudet!
Jag MÅSTE ju vara hörselskadad?!
Hur djupt kan man liksom sova?
Stackars de satar som bott ihop med mig genom åren!
Varför kan inte JAG få vara söt när jag sover???
Jag kommer aldrig kunna bo helt själv.
Jag behöver en sambo som kan
  • Slå en gitarr i röven på mig
  • Sticka fötterna i mitt ansikte och skråla RIVERSIDE MOTHERFUCKER
  • Hälla vatten på mig
Samtliga av dessa är dokumenterat fungerande metoder.
Så finns du där ute, tveka inte att höra av dig!

Tänk om jag varit ett litet gulligt bytesdjur på savannen liksom.
Simba hade kunnat peta mig på axeln och vråla mig i örat innan jag haft vett nog att vakna.
Naturligt urval kallas det barn, de starkaste (och mest morgonpigga) överlever!

/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; eftersom hon har boxvila och måste ut och gås med, och då hovslagare kommer imorgon och kollar på henne och säger vad som bör göras så har jag valt att vara hemma för att kunna ta hand om henne och ge den skötsel hon behöver för tillfället då hon är dålig. Mitt val, och det var hyffsat enkelt. :)

2011-11-08 @ 19:47:46
URL: http://pessikaa.blogg.se/
Postat av: BELLZOR

hihi X)

2011-11-08 @ 23:09:51
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0