bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Grinarå gnällunge

Jag har kommit in i något slags bittert och gnälligt flow.
Detta passar jag på att utnyttja till max, igår gav jag mig på intet ont anande mödrar och idag ska vi angripa ett annat monstrum som också dinglar som ett rött skynke framför mina ögon
Breaking jävla Dawn och hela Twilightfenomenet.
Det finns inga ord för att beskriva det förakt jag känner inför allt som har med Twilight att göra.
Och nuförtiden verkar ju ALLT ha med twilight att göra.
Det ska bli så innerligt skönt när hela den här filmhistorien är överstökad på bio iallafall.
Parfymen, som ska lukta så som Edward uppfattar Bella, kan ju vara det töntigaste av allt.
Eftersom jag är alldeles för hungrig och alldeles för kissnödig för att spy ut hur mycket jag avskydde boken (ja, jag läste Twilight, innan den exploderade i popularitet. Jag hade ingen aning om vad jag utsatte mig för. Dessutom har jag sett halva filmen, tills Edward började glittra, då skrattade jag högt och gick därifrån för att ägna mig åt något roligare. Helvete vilken lång parantes. Personbästa?) tänker jag överlåta det åt någon annan.
Se och njut.


/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Evin

Sv:Tack!



Twilight-parfym?wtf,hahahhaa. Själv förstår jag inte heller twilight-hypen. Boken var väldigt tråkig och "grå" på något sätt.Filmen var dock lite bättre,men inte grym.

Men jag förstår dig,haha.



Bra blogg förresten,du verkar ha en kul personlighet,och det är grymt!

2011-11-18 @ 21:23:10
URL: http://eveienn.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha! annat var det med Buffy du ;) Spike, Angel mm mm! grejer de ;)

2011-11-19 @ 22:17:06
URL: http://annaanakonda.blogg.se/
Postat av: Louise

NAAAAAAAAJ twiligt är ju de bästa. Nu måste ja googla den där parfymen och lägga skriva in på önskelistan till tomten. mihihihihi. Haha :) (man kan tro att ja är ironisk men de ironiska i de hela är att jag inte är ironisk :( )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0