bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dagenefter

Jag har än en gång lyckats överleva en bakisdag från helvetet.
Julstämningen sprutar inte precis ur öronen på mig känner jag, jag har mått som en hög med skit och vädret har inte precis hjälpt till, storm och regn, regn, regn, regn.
Varje gång jag ska gå ut och jobba dagen efter tänker jag "äsch, det går bra, det är ju bara söndag, då är det chill".
Varje utgång har jag sjukt roligt.
Varje morgon efter tänker jag "aldrig mer".
Varje dag runt klockan 10.30 och 16.00 har jag energidalar, jag tror på allvar att jag ska dö och vill bara lägga mig ner på marken och gråta.
Varje gång kommer jag göra om det.
(Ironin i att Spotify just drog igång After Every Party I Die)
Gårdagen var otroligt fin, vi kastade oss från stallet, in i duschen innan det var dags för kvällens första etapp, middag med ryttarföreningen nere hos Glantz.
Det var samma jävla servitörer som på förra festen där nere, dock stannade vi inte så länge att jag hann få veta om de var lika fulla som då också!
Att "förfesta" med cheferna kan visst vara en jävligt bra grej, det gav mig både gratis mat, alkohol och två timmars sovmorgon imorse! (sen att det kanske inte är såndär jätteskillnad på att börja jobba klockan nio eller sju när man trillat i säng vid sex låtsas vi inte om).
(Konstiga grejer tyskar äter #846, grönkål med SOCKER på.)
Kvällens enda tagna kort, känns bra!
När vi var mätta i magen drog vi oss vidare till Amelie innan det blev dags för det berömda reeperbahn.
Jag var rätt snorfull i vanlig ordning, hittade en jättefin, lång, mörk och välbyggd man (han var bara 25% tysk berättade han, det var alltså därför han kunde vara så fantastisk) som dessutom var hur trevlig som helst - men jag tappade bort honom igen! FA-AN!
Naturligtvis glömde jag ju bort i fyllan och villan att ta en enda bild, så ni får väl bildgoogla på reeperbahn, fan, jag kan ju inte göra allt åt er heller!
Vi hörs någon annan gång, nu ska jag få mig en dusch och lite föda.
/ Fraj

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: tack detsamma! :)

2011-11-27 @ 19:20:54
URL: http://fiercefulfanny.blogg.se/
Postat av: Kulla-Gulla

Härligt med lyckad utekväll, men o så vidrigt att vara bakis. Själv fick jag släpa mig iväg på ett släktkalas så här lite dagen efter. Tortyr!

2011-11-27 @ 22:08:11
URL: http://svineri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0