bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Torsdagsmys

Planen var att åka in till stan för att träffa S och äntligen se Black Swan, men hon har lyckats dubbelboka in mig med middag med S och hans pappa. Hon höll på att orsaka ett smärre världskrig när hon försökte slinka undan svärfar eftersom hon hellre ville träffa mig, haha. Så jag har krupit ur byxorna som jag precis hann få på mig innan hon hörde av sig, kokar pasta och njuter av sista timmen med Spotify. Jag måste in till stan och pressbyrån imorgon, eftersom jag inte har jävla Visa. Bajs. /SingelSlampan!

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

ja verkligen!

2011-05-05 @ 19:54:40
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0