bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Torsdagslunch!

Innan helgen lovade jag ju mig själv att rycka upp mig lite matlagningsmässigt, så i söndags gjorde jag ju faktiskt ugnsfalukorv och couscous ( vad är grejen, smakar gummiflis och papper), men man kan ju inte både äta kakan och ha den kvar så de lådorna tog slut igår. Så idag är vi tillbaka. Pasta (snabbmakaroner dessutom, skjut mig?) och broccoli med kycklingköttbullar. På bilden är förra fredagens lunch, tonfisken. Här ska man inte tro att man får nån ärtsoppa och pannkaka bara för att det är Torsdag inte. Nej vet ni vad.

Kommentarer
Postat av: S

sv; måste säga att han är som allra hetast när han är Jack Sparrow ;)

2011-05-19 @ 17:04:28
URL: http://fearisenemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0