bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Something in the water

Jag gillar inte katter. Chefen har en katt som är hennes ögonsten. Katten bor i stallet. Katten gillar inte chefens svärmors katt som också bor på gården. De slåss emellanåt, som katter gärna gör. Det gjorde de idag. Chefen var inte hemma, hon hade åkt iväg för att tävla en timme tidigare. Jag såg min chans, och tog den. Snabbt som blixten kilade jag iväg för att hämta en hink kallvatten, smög mig tillbaka till krigsplatsen (smygandet var jävligt överflödigt, de sket fullständigt i mig) ställde mig brevid och måttade in det perfekta kastet. Två dyngsura kräk susade plötsligt skrikande åt varsitt håll och kvar stod jag. Jag skrattade mycket belåtet för mig själv när jag gick efter katten in i stallet och fann honom i en spilta, ilsket blängande på mig. Det är nog tur för mig att det är jag som brukar ge honom frukost, för han har attackerat folk för mindre. Som den andra Chefen sa, det är ju iallafall torkväder idag! / SingelSlampan!

Kommentarer
Postat av: simone

haha älskar headern! :D

2011-05-07 @ 19:08:37
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0