bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Mattant

Söndag - pasta med broccoli, prinskorv och köttbullar Måndag- pasta med broccoli och köttbullar Tisdag- pasta med broccoli och prinskorv Onsdag- pasta med broccoli och fiskpinnar Torsdag- pasta med broccoli och falukorv. Imorgon står pasta med broccoli och tonfisk på schemat. Det här med att vara småbarnsförälder alltså... Mellan alla matningar och vändor i stallet har jag inte riktigt lust och ork att laga mat, så då blir det vad det blir. (pasta och broccoli). Ikväll vägrar jag laga mat, då måste jag diska, för jag kommer ändå knappt vara hemma på hela helgen i vanlig ordning. Men det är verkligen dags att ta sig i kragen. Så jag börjar på måndag! /SingelSlampan! och jag blir GALEN på att mina inlägg fortfarande ser ut som hejkomochhjälpmig, vad har jag gjort och vad gör jag för att rätta till det?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fy FAN vilken cool header!

2011-05-12 @ 14:08:01
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tusen tack för det!

2011-05-12 @ 20:29:34
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0