bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

K-k-k-ost

Ikväll är återigen en sådan där ypperlig kväll att lära mig dricka kaffe på. Jag taggar järnet inför fölmatning hela natten! Magica klarade sig inte, så nu har vi fått hem en amma, en liten arg nordsvensk. Hon hade lust att döda bebisen i transporten på väg hem, så det slutade med att jag fick stå emellan dem den halvtimmeslånga resan. Jag var inte så kaxig när fölisen ville backa och haggan slog som en kobra med de där bakbenen. Jag har ont. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna räta på kroppen igen. Fölisen är pigg iallafall. Det här blir nog bra. På något sätt. På något sjukt sätt saknar jag Spotifyreklamen. Jag är så van vid att de tjatar med en att det känns lite som att ha förlorat en vän (ja jag är ensam här upp, okej?!). Inte en speciellt kär vän, mer en sån där rätt irriterande, tjatig en som aldrig låter en vara ifred. Men fortfarande en vän. /SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0