bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dream on

Jag har drömt det förmodligen sjukaste någonsin. Jag var utomlands (riga?) med min gymnasieklass, men det var fortfarande Linköping och det var efter studenten för jag jobbade fortfarande. Vi blev varnade för att de hade ett blodtörstigt rättsväsende och mycket riktigt, vi blev anhållna för diverse brott, mer eller mindre påhittade. Jag blev gripen för stöld. Av något pyttelitet, så det var snarare snatteri och jag hade inte tagit det alls, men anklagelsen stod fast, stöld. Vi blev dömda som skyldiga allihop. Min dom blev en månad kvar på det stället jag satt för tillfället, sedan skulle jag förflyttas och sitta tre år (?!) på en annan anstalt. Vi fick permission några timmar en kväll och jag (som var den enda som verkade ta hårt på det som hände) försökte desperat få tag på en telefon för att kunna ringa mamma, men de utanför fängelset med telefoner hade ingen täckning. Plötsligt befinner jag mig hemma hos mamma. Jag vet inte om jag rymde eller vad som hände, men jag var där och jag hade "min" fölunge i badrummet, den hade jag tydligen haft med mig. Så jag vaknade av att jag hysteriskt jagade runt efter mjölkersättning till honom samtidigt som jag bara väntade på att polisen skulle stå bakom närmsta hörn. Sense, there is none. / SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0