bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Sveriges sämsta bloggerska

Jag erkänner att det kan vara jag. Hela förra veckan var ett mindre helvete i skolan. Jag skyller det på skolan, men egentligen har jag bara mig själv att skylla på. Precis som i gymnasiet, så väntar jag till sista sekund med precis allting. Det brukar bli bra ändå.

Hela veckan i allmänhet sög ju faktiskt, när jag tänker efter. Eller jag behöver inte tänka efter för jag är fortfarande rätt bitter. Hade det inte varit för den sexuella biten i ett förhållande, så hade jag nog varit ganska lesbisk. Kanske lite i alla fall. Eller nej. Äsch jag vet inte.

Helgen har i allafall varit helt underbar. Just nu är jag inte sugen på att åka tillbaka till slätterna. 

Hörs sen!



/Flickvännen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0