bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Shopping!

Fast tråkig sådan. Jag laddar inför ett nytt ryck i mataffären ikväll.
Jag har slut på sådana livsnödvändigheter som knäckebröd, kaviar och socker till Mannen.
Dessutom måste jag ju ladda upp inför lördag! (Och införskaffa en penna, ett sudd och en linjal)
Jag förstår inte riktigt männiksor som inte kan äta när de är nervösa. Jag kan inte göra någonting förutom att äta.
Är jag glupsk i vanliga fall så är det inget emot vad jag är i pressade situationer, jag ångestvräker i mig vad som än kan finnas till hands.

På lördag ska jag och Buggan ut på våran Mix Megapoldejt också!
Jag utlovar dyrt och heligt bilder på min nya flickvän då!

/ SingelSlampan!

Kommentarer
Postat av: Balida

Vad tycker du om mina håruppsättningar på min blogg? :)

2011-03-30 @ 14:51:39
URL: http://balida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0