bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

schlafen, trinken, atmen und ficken

Jag undrar hur mycket min drakgranne älskar mig när Grossstadtgeflüster – Ich muss gar nix är det enda som ljudit mina högtalare på hela dagen.

Jag hatar att jag älskar den.

Jag fick ett bittert samtal från Arbetsförnedringen förut, jag måste blixtinkalla mig där imorgon. Heh.
Därför måste jag också fylla i och skicka iväg papper som skulle varit iväg för en månad sen.
Och skriva en jävla handlingsplan för att kunna få igenom min lärlingsanställning. Fa-an.

Men först, steka ägg!
Först fräna grejen, SEN bryr vi oss!

Nationernas Hus och I love house imorgon kanskeeeee?

/ SingelSlampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0