bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Högskoleprov

Om mindre än en vecka kommer jag sitta i Universitetets Terralokal (om jag nu hittar dit?!) med fetångest.
Det är dags att leva upp till förra årets lyckträff.
Varför utsätter jag mig för det här, ärligt talat? Jag behöver det ju inte!

Jag är mycket mer nervös den här gången än första.
Dels på grund av pressen jag känner på mig själv, jag kommer bli totalt knäckt om jag sänker mig och dels har jag ju knappt använt hjärnan på ett år. Man behöver ju inget knivskarpt intellekt för att mocka skit precis.

Jag äger inte ens en blyertspenna när jag tänker efter...

Bring the light
Burn the sky
Torch our lives
Bring it all into part

Lightbringer - Covenant & Necro Facility.

Öronorgasm, lyssna och njut,

/SingelSlampan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0