bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Frukostfunderingar

Jag är en dålig människa.
Istället för att städa (diska goddamnit!!!!) och sova tidigt igår åkte jag in till stan och hälsade på hos S&S i deras nya lägenhet. Den var att dö för.
Vi drack Malibudrinkar, åt alldeles för mycket chokladbollar (vi skulle ha bakat cupcakes, men hade ingen visp, den låg kvar i ettan), pratade män, exflickvänner, ålder, vänskap och kärlek. Precis som vanligt alltså!
Jag sov på deras soffa (precis som vanligt) och vaknade imorse upp till en P-bot. (Som tur är hör inte det till vanligheterna).
Jävla skit, men det fick det vara värt.
Fan ta morgonpigga lapplisor från helvetet.
Nu ska jag springa ut till stallet igen och ladda inför träningen för Anette Solmell ikväll, wish me luck.

/SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0