bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Folk med helger alltså...

Vakthund, vakthund, jag är din vakthund 
Alltid tätt intill med både hugg och slag 
Vakthund, vakthund jag är din vakthund 
Min heder är din trygghet, trohet är min lag 

Du är trygg hos mig, jag är för alltid din 
Och ingen djävul kommer någonsin röra vid ditt skinn 
Varje ed är sann och de har svurits medan blodet rann 
När jag bevisat vad jag kan 
Din dobermann
Har finbesök av mamma och hund ett par dagar. Gud vad det är skönt att få vara barn ett tag och slippa laga mat!
Mamma härstammar ju från skogarna och förstår inte det här med att bo på slätten.
"Klart det kommer sluta blåsa, det gör det alltid på kvällen!"
"Nej mamma, inte här."
"Jodå, vill du ha en öl medan vi väntar?"
"Snarare en kaviarmacka, för vi lär få vänta en stund".


/SingelSlampan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0