bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Fantasmic

God kväll!
Jag kan inte sova. Grannarna har fest.
Det är inte p.g.a. deras oväsen som jag sitter här. Nej, det är min avund som håller mig vaken.
Jag lät hjärnan styra den här gången. Jag valde att lyssna på den gråaktiga substansen, trots att jag vet att det alltid blir lite tråkigare då.
Man ska vara förnuftig sägs det.
Tentan är på torsdag, efter det stänger hjärnkontoret för sommaren.
Och ingen är mer nöjd än jag ;)




Såg mig själv i spegeln förut. Det är ju inte konstigt att folk tror att jag är yngre än vad jag är. Mitt ansikte vill att ni ska tro att jag är 16. Med smink kan jag, med lite tur, se ut som 18. Det är ju alltid något.

/Flickvännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0