bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

En makalös manick!

Världens bästa grej!
När jag var och handlade sist skulle jag köpa solskyddskräm till min tatuering.
När jag stod där bland hyllorna, hungrig som n varg och muttrade surt om hur dyrt allting var blev jag plötsligt överfallen av en käring som skulle pracka på mig vad som helst från Nivea för då skulle jag få en strandväska med på köpet!
Skitful var den.
Hon var sådär brutalt överglättig att mina ögon nästan trängde ur skallen.
Eftersom jag är allergisk mot försäljare och framförallt påflugna sådana som försöker lura i en rent idiotiska saker, som att den där strandväskan verkligen var värd det, klistrade på ett lika glättigt, smått vansinnigt försök till leende som snarare förvred hela mitt ansikte till ett grin.
Sedan roffade jag snabbt åt mig min flaska solskydd och min väska och gick därifrån.
Väl utom synhåll ställde jag ifrån mig flaskan och väskan och fortsatte surmulet mot apoteket eftersom jag inte vågade riskera att springa på henne igen.
Väl där ville jag mest gråta, för där var allt ännu dyrare och jag började nästan fundera på att krypa tillbaka med svansen mellan benen och få min jävla väska på köpet iallafall.
Då fick jag syn på den!
ACO's solskyddsstift för barn!
Cirka 60 spänn och perfekt fickstorlek! Dessutom inget mer kladd, bara att smeta på precis där man vill ha det!
Den räddade min sommar! :D

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Jaa väldigt spännande ^^

2011-06-07 @ 22:57:04
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0