bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dr FeelGood

Tentaperioden är evig. Som tur är så får jag äta godis under dessa hårda tider.
Hej, här kommer offerbilen. (Tänk segertåget)
När jag var yngre var ferarribilarna finare. Man såg alla detaljer, numer är det liksom bara en blobb.
Ungefär som med bregotts minipaket. Ni vet 1 paket/ 2 falurutiga knäckebröd (eller var det bara vår skola som snålade in på sånt?). Hur som helst så var klicken jättefin tills dess att jag började 6:an nån gång. Det kändes som att någon verkligen hade lagt ner hela sin själ för att de skulle se aptitliga ut. Sen när den fina klicken antog en helt annan form och helt plötsligt blev till den oätbara klicken började man fundera på om smörtanten kanske dött. Jag trodde på allvar att det fanns en smörtant. Jag ringde in till Bregottfabriken och klagade över klicken, jag sa att den faktiskt såg äcklig ut och att de genast borde tänka över sitt val av klick.
Behöver jag ens nämna att hon tyckte att jag var dum i huvudet?






/Flickvännen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0