bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

FREDAGSMYYYYS

Det här kallas kvalitetstid.
Såhär har jag tillbringat min mor-dotterhelg med mamma.
Jag ska ju visst byta jobb, så jag måste träna på det här med knoppar.
Skutt blev försöksobjekt, jag vet inte vem som var mest irriterad på den andra till slut.
Men jag tycker inte att de är skitfula för att vara nybörjarknoppar!
Det här skulle bli ett tårdrypande inlägg om hur jag skickat hem mannen i mitt liv och var ensam i världen.
Men det blev istället en tårdrypande historia om hur vi bägge åkte hem.
Eeeeh, joråsåatte, nu tar jag väl lite semester innan Deutschland då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0