bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

En ny era

Bild #1!
Min älskade vän och bundsförvant har gått i graven.
Vi har följt varandra i med och motgångar i 3,5 år, han har gett mig nya vänner och hjälpt mig med skolarbeten, både att skriva egna och att kopiera andras.
Men det har blivit dags för pension. Han började bli en smula dement och väldigt väldigt långsam och protesterade allt som oftast.
Så min kära dator är nu utbytt mot en ny fin Acer som är allt som den gamla Zepto inte var. Den är ung, slimmad och TYST!
Så i fortsättningen är det jag och min nya bästa vän som ska nedteckna mina öden och äventyr.
Det ska bli mig ett nöje att dela dem med er.
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0