bloglovin kombinationskristus - Humor, sarkasm, katastrofer och djupa filosofier från två yra höns i olika de

Dan före dagen D(eutschland)

Idag har jag ångest. På riktigt.
Idag vill jag verkligen inte åka.
Jag vill itne packa, jag vill inte städa, jag vill inte tänka.
Jag är livrädd.
Men tänker jag efter lite finns det ju ingen chans i världen att jag backar ur nu.
Självklart ska jag åka, det finns ingen annan möjlighet.
Det ska bli ett jävla äventyr och en jävla upplevelse, jag ska lära mig massor och utvecklas ännu mer.
Hade det inte varit för att jag lovat mig själv att aldrig någonsin nöja mig hade jag dragit mig ur nu.
Men skulle jag göra det vore jag dömd till ett liv i ovisshet vad som skulle kunna hänt och vad jag hade kunnat göra.
Det är en större skräck än någon resa i världen.
Sverige finns kvar, Linköping finns kvar, tillochmed Karlskoga finns kvar och mina vänner finns kvar.
Tacka gudarna för dem.

Kommentarer
Postat av: Länny

Alla finns kvaaaar, du kommer bli klokare, win win ;) <3

2011-07-29 @ 17:28:33
URL: http://neaforeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0